Höstloov

Avslutade skoldagen med innebandy och nu är det äntligen höstlov, gud så skönt!
Dock har jag ju bara fram tills söndag innan det bär av mot Beligen, taggatagga! så denna kväll har i princip gått ut på att göra allt jag kommer att missa i skolan men har ännu över 40 matteuppgifter kvar + lite annat.... suck! -.- Nåjaa sånt e livet då... förutom att sitta och göra det så tyckte jag även det började bli dags att lägga på vinterdäcken på bilen så tog en paus mitt i allt räknande och gick och bytte dem, skönt att ha det färdigt gjort tills jag kommer hem från Beligien ju!
 
 
Imorgon har jag sovmorgon, iallafall för mig känns det som det trots att jag ska stiga upp runt halv 10 för att åka till friösren. Hörs!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback