Fredagen den 13:e

Fredagen den 13 idag då, har dock faktiskt lyckats klara mig genom dagen utan några större beskymmer :) For ut och brumma för mig själv en sväng ikväll vilket slutade med att jag satt i byn osv med massa folk resten av kvällen... å jag som bara skulle åka ut å köra en sväng, haha!
Borde iallafall verkligen börja sova nu eftersom väckarn ringer om typ 4h, hörs imorgon!




Sådär annars så fyller ju Linette hela 17 år idag, (hjälp va gamla vi börjar bli) GRATTIS ännu en gång! ♥

Vilket ju också betyder att det idag är 6 månader tills jag fyller 17, yey! :)


Kommentarer
Linette säger:

Jaa rikti gamel tjälgar ;) Haha tack så mycthy! <3

Svar: Hahah jajjja ;) <3
Elisabeth

2013-09-14 | 10:49:24
Bloggadress: http://lineettee.blogg.se
DuVetVem säger:

Joo satt i byn osv ;D

Svar: HAHA! Jaaa klart som fan he, hehe! ;D
Elisabeth

2013-09-14 | 12:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback