Har Gått Och Blivit Religiös

Händer ju typ inget som är värt att skriva om mitt i veckorna nu just eftersom all min lediga tid går åt till alla olika essäer, prov och skolarbeten jag har att göra/läsa på från att jag slutat skolan tills det är läggdags, 
Hann iallafall iväg på ett Zumba pass igårkväll vilket är väl typ det enda som hänt förutom skolan då :)
 
 
Börjar känna mig lite smått religiös när jag till och med läser bibeln i bussen, haha!
Nejmen jag har en bibeluppsats att skriva och lämna in innan veckan är slut så att..., men undrar dock vad de som inte vet det tror, de tror väl säkert att jag sitter och läser bibeln sådär annars bara ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback