Hemma I Finland

Cyklade ju väg tillsammans med Jenny på bio igår då till Filmstaden och såg Percy Jackoson - Monsterhavet 3D som var sjukt bra, första gången i mitt liv som jag såg 3D på bio och överlag på bio i Sverige!
 
Hemma i lägenheten igen titta vi på nån annan film innan vi somnade, var verkligen ur trött efter den långa dagen och inte nog med det så har jag sovit skit dåligt hela natten p.g.a. nackbesvär och en dum madrass men trots det vaknade vi redan 8??? och gjorde frukost innan vi sen efter någon timme började leta oss in mot stan och bussen, kramade om Jenny och Jonathan en sista gång och for iväg till båten, där Felicia och jag bland annat såg film osv. 
 
 
 
 
 
 
 
 Har iallafall haft en sjukt bra helg i Umeå och kan konstatera att jag lär nog snart vara på besök där igen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback