Here I Am Umeå

 
Väckarklockan ringde klockan 6 imorse och trots de får timmarna av sömn så flög jag ganska så direkt upp ur sängen ur glad och taggad inför dagen och efter som mamma & pappa varit till Sverige så hade jag hela huset för mig själv.
 
Runt 8 blev jag hämtad av moster och Felicia och så drog vi iväg till hamnen i Vasa och steg på båten påväg mot Umeå, när mamma och pappa kommer hem från Sverige så drar jag till Sverige, haha! ;)
Var iallafall aktiv på båten och började på filosofi uppsatsen.
 
Väl framme i Umeå fick jag äntligen träffa storasyster igen efter flera veckor sen sist, underbart! Gick sen på stan och shoppade loss x-antal timmar innan vi gick hem till lägenheten där vi efter några om och men ääntligen fick maten gjord och snart ska drar väl syrran och jag iväg på bio kanske :) Ha en trevlig lördagskväll alla! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback