New Shoes

Skrev samhälls prov igår som jag tror gick riktigt bra och sen när vi kom hem så for Elinor och jag upp på mat till neste innan vi sen for hem och fortsatte med läsningen till dagens prov som var religion, hoppas på att även det gick bra! Mamma kom efter mig från skolan idag någon timme efter att jag slutat och vi for och fixa några saker, handla lite och sen hem där jag nu suttit och läst på finska prov och bara slappat lite, varit ut på en kort joggintur för att prova mitt nyaste inköp, tack mamma! osv och nu ska jag snart faktiskt börja ta natten trots att det är fredag men ska upp i jobb imorgon och sen orka med resten av lördagen också som jag förövrigt tror kommer bli helt najs! Hörs väl kanske imorgon om jag hinner! :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback