Senaste Tiden

Hehe bra att jag är aktiv här ju lixsom...
Senaste helgen var det födelsedags firande på fredags kvällen, torasyster kom också hem så hela lördagen tillbringade jag med henne och for sen upp till Jynas på fest. och på söndagen steg jag upp och for iväg till Solf på förlovningskaffe, en riktigt bra helg vill säga!
 
 
 
Denna vecka har jag inte gjort något annat än varit i skolan och skrivit x-antal inlämningsuppgifter varje kväll eftersom jag råkar har bara sånna ämnen just nu och jag förstår inte riktigt vitsen med påsklovet heller när de igår lastade på oss en matte inlämningsuppgift, ett biologi, ett engelska och ett modde skrivarbete + massa annat att läsa, förhör och uppgifter... kan det bli härligare lov... 
 
 
Nåja har slitit som ett tok både idag och igår för att hinna göra klart så mycket som möjligt så det minskar iallafall! :)
 
Resten av kvällen ska jag njuta av skolledigheten lite och dra ut på nåt skojj med Elinor! 
Påsken för övrigt tror jag kommer bli den hittills bästa!! 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback