SOMMARLOOOV

Ett inlägg jag haft färdigt skrivet men aldrig orkat fixa bilder till så detta är alltså om förra veckan och inte den senaste :)
 
Måndagskvällen tillbringa jag med Elinor, hade lite picknick i fin vädret och satt bara och tala om allt sen hjälpte jag även pappa med nå sprutas med traktorn mot kvällssidan.
Och trots att jag var ledig i tisdags så steg jag upp tidigt för att åka ner till villan och sola med Linda som jag inte sett på gud vet när, sola från typ 11 till 18, grilla och hade det riktigt gött, en toppendag vill säga, och sen på kvällen hämta pojkarna mig och vi drog ut och drajva och hängde i byn.
 
 
 
 Onsdagskvällen chilla jag en stund med Linda och i torsdags var jag först i byn med gänget där och sen när jag kom hem tog jag mig en springtur när det äntligen hade blivit åtmistone liite svalare ute. Snacka om att det är sommar nu förresten!!
 
Fredagkväll hämta Jenna och Oskar upp mig och vi for via efter Elin innan vi drog ner till Vides villa där Erica, Simon, Jim och Vide redan var, simma, bastade (dock i en kall bastu haha), grilla och hade det trevligt innan Jenny kom och hämta mig och Elin eftersom jobbet kallade på morgonen efter för oss båda... vilket också betydde sista jobbdagen för min del framtills september nångång så tog äntligen sommarlov efter att ha jobbat 5 dagar i veckan sen första måndagen efter skolavslutningen dock bara två veckor tills skolan börjar...
 
 
 Och på lördagskvällen hämta Elin upp mig och så bar det av med hela gänget till Vides där vi satt på gräsmattan och hade det riktigt trevligt och skojj långt in på natten! :)
 
 
 
Skitdålig kvalite på de sista bilderna men ähh...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback