Hanging Out With The Boys

Skolan som gällde igen i måndags då och denna vecka har seriöst gått skitslött!! Minns inte när en vecka gått så här långsamt senast...
Har iallafall hängt i byn på kvällarna och idag hade jag skola som vanligt med äldstes dans övning sista lektionen, ganska så tråkiga och jobbiga övningar men kommer väl no bli skojj sen på självaste dansen. :)
 
 
 Jim och Anton kom till stan tidigare på dagen och kom och plocka upp mig när jag sluta så körde vi runt lite i stan innan vi mötte upp Simon vid hese och for på middags dejt vi fyra.
 
 
 
Var väl hemma kring 17? och sen dess har jag jobbat på läxorna och nu sitter jag och funderar om jag ska orka dra upp och hälsa på nå folk eller om jag ska jobba på en uppsats i historia som ska va inne på tisdag och som jag ännu inte börjat med... tror jag väljer byn, haha... hinner nog göra den kanske imorgon direkt efter skolan eller nåt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback