Exchange Week Finland day 8: The Last Day & Party

Vaknade upp runt 11 och gjorde oss klara för att tyvärr åka iväg in till flygplatsen för att lämna av Eleonore eftersom veckan rusat iväg och dagen för hemfärd var kommen, kramade om alla och tog ordentligt farväl innan de var tvungna att gå. Så sjuuukt ledsamt!!!
Dock har det varit två veckor i mitt liv som jag aldrig kommer glömma!
 
I will miss you guys sooo much, actually I already do!! ♥♥
 
Väl hemma igen slappa jag hela dagen framtills kl.17 då jag for upp och sminkade revyspelarna inför sista föreställningen, hem några timmar innan jag gick upp till byn igen för årets sista revyfest, festade, laga nå mat osv och som man brukar säga när man har roligt går verkligt tiden snabbt så helt plötslig var klockan 6 på morgonen och det började bli dags att börja fundera på att leta sig hemåt efter en riktigt bra kväll/natt/morgon vad man nu skall kalla det! :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback