2013, Året som gått

Shieet säger jag bara när jag nu gått igenom alla bilder från detta år och insett att så sjukt mycket kan verkligen hända på ett och samma år, själv skulle jag nog uppskatta alla mina minnen som om de varit utspridda på flera år och var tvungen att kolla datumet när vissa bilder var tagna för att verkligen lita på att de var från iår, haha!
 
 
2013 har varit ett väldigt lärorikt år, och i och med mina nya erfarenheter har jag också förändrats en hel del som person, men förhoppningsvis på ett bra sätt då iallafall ju :)
 
 
År 2013 inleddes i Petalax på lokalen som blev en ganska så vrickad men sjukt rolig kväll och under detta år
har jag bland annat hunnit leva 2 veckor i två främmande familjer dvs varit på elevutbyten ett till Ilmajoki från högstadiet och ett nu i höst till Belgien.
 
Har också hunnit leva livet fullt ut och lite till under sommaren, festat loss i mäng och massor, solat, fjollat å på med kompisarna och bara njutit till hundratio procent.
 
Har också sorligt nog blivit tvungen att avsluta min på något runt 6-åriga karriär i skolmusikkåren pga. tidsbrist.
 
Har även hunnit avsluta grundskolan, varit på en oförglömlig klassresa och tagit ett steg högre upp och lite längre bort och börjat på Övis där jag under hösten har lärt känna så otroligt många nya och underbart härliga personer som blivit mina vänner + att jag också utanför skolan har lärt känna en hel del nytt folk, alltid roligt med nya bekantskaper. :)
 
 
Precis som oss människor så har vissa av dessa bilder sjukt långa och invecklade historier bakom sig medans vissa av dem bara är ögonblick och därmed nästan inte alls har någon historia att berätta.
 

Sammanfattar i alla fall helt enkelt detta år som en super bra och underbart år och i alla fall sommaren och hösten har jag verkligen verkligen levt livet för flera!
 
Härmed säger jag tack till 2013 och välkomnar varmt 2014 med stora förhoppningar om ett ännu en aningen bättre år!
och till allra sist ett riktigt Gott Nytt År till er allihopa! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback