I Sällskap av Matematiken

 
Har så sjukt mycket skolarbete som skulle behöva ske just nu, uppsatser, matte inlämningsuppgift, en tråkigt lång modde bok att läsa ut osv och saken blir ju inte bättre när flera av dem ska va gjorda innan måndag och min helg redan är fullbokad för massa annat, skulle seriöst nästan hellre vara i skolan å slippa allt...
 
Såå tro det eller ej men ikväll är jag helt enkelt tvungen att sitta hemma och räkna på inlämningsuppgiften som nog kommer ta flera timmar ännu innan jag får till något.... suck!
Ett riktigt klagoinlägg detta men, som jag känner just nu helt enkelt!
 
Hoppas ni andra ska få en bra helg utan en massa skolarbeten iallafall! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback