Provveckan

Om ni inte snappat upp det från inläggen tidigare så började ju provveckan i måndags då och jag startade det hela med typ värsta provet i världen... matematik prov som gick väl helt sisådär, allra nöjdast är jag nog över att jag iallafall lyckades få ett svar på alla uppgifterna... om de är korrekta är ju dock en helt anna sak, hehe!
 
Nåja kom hem kring 17 och var tvungen att fortsätta provläsandet eftersom jag hade psykologiprov igår... måste ju helt erkänna att det kunde ha gått bättre men hade inte alls tid för att läsa igenom hela boken och fördjupa mig, utan hann typ bara med halva så man kan ju inte förvänta sig så mycket då heller...Vi hoppas på det bästa iallafall! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback