En Härlig Sommarhelg i Skärgården

Somna väl inte förrän något efter 6 på morgonen då Erica och jag fått nog av allt "kuddkrigande" mot de hundra tusentals krankar vi hade runt oss, vilket resulterade i att jag räknade till 24 bett på ena foten och 26 på den andra dagen efter... å de va ju bara på fötterna...
 
När vi vakna packa vi ihop allt och for mot Åminne med ena båten... dock kom vi inte riktigt ända fram utan motorn stanna strax innan och vi hade inga åror så var tvungna att kasta ankare mitt i hamnöppningen...
Såklart ska händer detta oss... bränslet var slut men när vi sydde tanken starta den så vi kunde ta oss iland... hahah!
 
 
 
 
 Jim, Fiff och jag blev sen tvungna att sitta på bryggan i över en timme och vänta på de andra, drog sen och åt till campingen innan en del av oss fick en spontan ide att dra till Vides villa och simma innan vi leta oss hemåt efter en super skojj och bra helg, precis som sommarlovet ska va!
Tack för den alla!! :) 
 
Hann bara innanför dörren, bytte väska och drog och simma än en gång typ femte gången på tre dagar, rekord haha med Linette och Elinor och sen blev det byn.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback