En Härlig Sommarhelg i Skärgården

Så gott som hela förra veckan tillbringade jag antingen på jobbet eller i byn med folket.
I fredags när jag slutade for jag hem packa det sista och gjorde mig klar innan jag blev upphämtad av Jouns, for ner till Åminne där vi packa i båtarna och jag, Fiff, Jouns, Vide, Tubbe, Jim, Tony och Tina drog iväg ut till Tinas villa där vi skulle spendera helgen.
 
 
Hade liite tungt lastade båtar (dock lättare packning på hemvägen haha ;)) och blev lite blöta på färden ut men det torka ju.
 
Senare hämta de också dit Elin, Adam och Isabel och vi grilla, bastade, bada, drack och hade det roligt långt in på natten innan vi kröp till sängs, trötta efter en lång dag.
 
 
 
 
(Förstår mig fortfarande inte på varför viss text blir större??)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback