Fagerö

Vakna av väckarn runt 8 å trodd seriöst jag skulle dö... Men trots endast typ fyra timmars sömn var det bara att dra iväg mig själv till jobbet...
Förmodligen tyngsta jobbdan hittills i mitt liv, nåja överlevde och hann bara hem så slockna jag på sängen.
 
Cykla till byn runt halv 7 på förfest och sen bar det av till fagerö för mera fest, tillbringa så gott som hela kvällen med Erica antingen shejkandes i discot eller i Oskars bil med han och Jim, när fagerö va slut for vi och åt till näsby och sen via malax med Erica, byn ett varv och sen bar det av hem och sova, riktigt roligt hade jag iallafall! :)
 
 
 
 
Söndan sen minns jag seriöst inte vad jag syssla med men på kvällen drog nu E och jag och "simma" och sen hem till Vide där alla andra redan satt på terassen, chill sönda!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback