Grillpartajj

Jobba framtills fem igår då jag for hem, bytte kläder och vila en stund innan Jim hämta mig och vi for via han och fixa med bilen hans innan vi for till låchen, fick lite extra släckningsjobb att ta hand om där och satt sen ute på terassen i solen fram mot elva då vi klämde in oss i bilarna och drog till Kenneth och Linda på grillfest, en riktigt skön och bra kväll! :)
 
 
 
Imorse ringde väckarn tidigt och helt ärligt har jag nog typ aldrig varit så trött som då men till jobbet tog jagmig och då kvickna jag även till en gnutta. Nu har jag nyss kommit ur duschen och håller på att fixa mig för att snart dra iväg på mina faddrars 50-års fest och sen vidare ur på något annat skojj! :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback