Helgen Väntar Kring Hörnet

Jobba halv elva till fem igår och for sen bara snabbt hem och åt och slängde ner lite saker i en väska innan Jim, Jens och Filip hämta mig och vi drog iväg till Vides villa där alla de andra redan var, bastade, simma, åt varma smörgåsar och hade det trevligt x-antal timmar innan vi var tvungna att börja leta oss av hemåt för att orka med jobbet imorse.
 
 
 
 
(Bildstorlekarna ville ju inte riktigt som jag ville men...)
 
Hade längre jobbdag idag och när jag slutade lite efter fem for jag hem, åt, vila mig en stund och drog sen till byn med de andra, steg innan för dörren här hemma för en stund sen och ska nog försöka börja sova strax för att orka med jobb och helgen som väntar kring hörnet, har påkänn att denna helg kommer bli riktigt braa! :)
 
Hahah... Fiint me keps...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback