Extra Bussåk

Var ju lediga igår eftersom det var kristihimmelsfärds dagen och jag for i jobb från morgonen för att packa och fixa alla student rosor och buketter och när jag kom hem så fortsatte jag med städningen av vinden och sen även mopedbilen, så himmla skönt när allt är helt nystädat och fräscht nu! Mot kvällen for jag upp till byn med några andra och åt något osv. 
 
 
Började skolan först 8.30 imorse och Elinor och jag valde igår att vi skulle ta den senare bussen trots att vi skulle komma typ en tjugo minuter försent till skolan.
 
Men som pricken över I:et när vi redan var försenade så vakna vi inte när vi kom till skolan, utan vakna först på brändö och fick sen gå från matkahuolto så kom väl typ snart en timme försent istället, som asså seriööst.. hahah har pendlat i ett år nu och aldrig missat att stiga av men såklart sista dagen så lyckas vi ju med det då... suck, hahaha nå det höjde verkligen på humöret vårt så det gjorde nog bara att hela dagen blev mycket bättre! Hejja Elisabeth & Elinor lixom iallafall! ;)
 
 
När vi väl kom oss till skolan var det plättstekning, mat i massor och konsert som gällde för det resterande delen av dagen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback