Flyter fram

Torsdagen gymma jag med Ellen, var i skolan och hemma skrev jag instuderingfrågor hela kvällen.
 
Igår var det skola, sen hem och vila (dumma allergier) och mot kvällen for jag och titta hockey och chilla tillsammans med Tommy, Adde och Jens, skönt med en lite mer chill kväll, trots att hjärtat höll på att flyga ut mellan varven när vi koll hockeyn.
Seger blev det ju iallafall då tillslut! :)
 
Idag har ja jobbat och nu ska ja börja fixa mig för att sticka till Åminne sen, by the way sommar är ju äntligen här nu också och jag har sånna grymma sommarhelgs feelis, denna sommar kommer rocka! ❤
 
+att mitt humör e på topp just nu och det känns som om livet bara flyter fram för tillfället, kan det bli bättre en solig lördag! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback