Provvecka, Prov & Projektarbete

Första delen av provveckan är över i onsdags steg jag upp klockan 6 och for till skolan men så visade det sig att vi inte skulle ha något alls på onsdagen fö läraren var sjuk och vi skulle egentligen bara ha en presentation och nästa buss hem gick först runt 12 såå blev en skoldag trots att jag skulle ha fått vara hemma det då.... ibland är livet surt speciellt som landsbo och busspendlare...
 
Idag skrev jag ekonomikunskaps prov som jag hade läst sjukt mycket på vilket också resulterade i att jag kunde helt fritt välja vilka essäer och begrepp jag ville svara på eftersom jag kunde alla, hur skönt känsla är inte det när man verkligen kämpat och läst och så lönar det sig faktiskt då tillslut också :)
Tog i alla fall helg nu för typ två minuter sen efter att ha suttit i fyra timmar sen jag kom hem och skrivit slutdelen av mitt projektarbete i historian.
 
Så nu ska jag försöka njuta av helgen trots att jag borde läsa ut en undervisningsbok om Finland och EU i helgen också men tror jag sparar den till söndagen, behöver nog en paus nu efter allt. :)
 
Anton slipper i alla fall hem ikväll så morgondagen och söndagen spenderas nog med honom och kvällen är oplanerad men det låter som om det blir lutar mot nå partajj som alltid.
Ha en riktigt skön helg alla! :)
 
 
.
 
(va meningen detta blogginlägg skulle komma upp igår men...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback