Måste Älska Gymnasiestudier...

Skolan som gällde i tisdags igen då, himla trögt att stig upp...
Har väldigt mycket i skolan nujust men motivationen min e på noll så jag orkar verkligen inte med något, denna vecka har jag haft prov med typ 200sidor att läsa, ett förhör, tre inlämingsuppgifter, säkert 40 långmatte uppgifter som läxa och nu har jag ännu en lång presentation som är super viktigt att göra klar innan fredagen är kommen, allt detta på tre dagar... jippie ibland måste man ju bara älska gymnasiet! 
 
 
Nåja nog om skolan, trots detta så har jag inte skippat träningen utan var som vanligt på zumba och body move i tisdags och sen chilla jag i byn en stund och igår var jag även på gymträning. 
 
Linette var snäll och skjussa hem mig idag och hann bara hem en sväng innan Tony ringde och jag, han, Jens och Andreas drog och panta all låchen pant, money, money, money! :)
 
Ungefär hur det såg ut för oss idag, hahah!
 
Nu ska jag iallafall försöka va flitig med presentationen så kaanske jag hinner och förhoppningsvis orkar med något annat senare ikväll! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback