October

Under veckan som gått har jag antingen spenderat tiden i skolan, möte, i byn med gänget eller på gymmet.
 
Linette hämta mig igår kväll och vi for upp till byn där vi satt och snacka med Dan och Anton, Dan fick en förövrigt sjukt bra start på helgen! Elinor och Oskar droppa sen också in och Anton, Dan och Oskar drog iväg. 
 
Vi vänta på A och sen for vi hem till Linette och hade filmkväll. 
A och jag for hem till mig för att sova ganska så tidigt eftersom jag hade jobb imorse. Väckarn ringde något före åtta, åt frukost, han for hem och jag for till jobbet.
 
Var och kolla på en bil efter jobbet men blev nog inget av den och nu ska ja strax börja fixa mig inför kvällen, dock vet jag inte ännu var jag landrar.
Ha en bra lördagskväll alla! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback