And The Year Was 2014 Part 1

2014, hmm... Va har egentligen riktigt hänt under detta år?!
Ska jag va ärlig så minns jag faktiskt inte så mycket från våren längre utan det känns bara som något så himla långt borta... 
 
Iallafall inleddes året med nyårsfest på lokalen med syrran och en heel hop andra...
Sen satte revyn igång och vårvintern forsatte med sminkning, kaffeserverning, inträdestagning och en hel massa revyfester, en riktigt härlig tid på året!
 
 
 
 
I början av februari kom sen belgarna på besök hit eftersom vi var dit hösten 2013 och veckan bestod av massor med vinteraktiviteter och annat typiskt för Finland.
 
Vi hade också någon vecka senare revyavslutning och massa andra fester.
Jag började också gymma konstant flera gånger i veckan samt började det bli vår så småningom.
 
 
 
 
 Våren flöt på och det började bli dags för 1:a maj och stadcruisningen samt andra bilträffar, hockeyn var igång och våren var på god väg och det gick faktiskt att börja sitta ute. 
 
 
 
 
Skolavslutningen och sommarlovet var här och den årliga pappersinsamlingen så med, midsommaren samt en massa annat skojj som jag sent glömmer!
 
 
 
 
Villalivet satte igång på riktigt och vi tillbringade nog så många kvällar vi bara kunde på någons villa efter jobben eftersom vädret var så perfekt och varmt att man bara måste svalka av sig i vattnet även om vattnet knapps svalkade ibland...
 
Jag bestämde mig för att bli rödhårig och faddrarna mina hade också sitt 50-års kalas mitt i sommaren och det hela slutade med sleepover som ni ser nere i högra hörnet...hahah ojjojj, sjukt bra kväll!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback