And The Year Was 2014 Part 2

 Sommaren 2014 fortsatte på bästa sätt och jag tillbringade nog en av de allra allra roligaste dagarna på hela sommaren på Tinas villa tillsammans med en hel bunt nära vänner från en fredags eftermiddag till sen sönda kväll! Den borde vi göra om!
 
 
 
Festligheterna bara forsatte och bland annat Åminne med Lasse Stefanz stod på schemat, mera American car meetings och ännu mera fester som Fagerö och vårt egna badtunne partajj vi ordnade mitt i sommaren.
 
 
 
 
Vädret fortsatte va på topp och festligheterna bara flöt på, Skepparklubben fyllde 50 och tillbringade all ledig tid med nära vänner.
 
 
 
 
En annan av sommarens absoluta höjdpunkt var Forssa Picknick som e Nordens största en dags amerikabilsträff, så otrooligt roligt me picknick me amerikanarna! 
 
 
 
 
Filippa och jag hoppa på tåget tidigt en fredagsmorgon och stack iväg ner till Hesa där vi spenderade helgen på Weekend Festival, oförglömlig helg detta med!
 
 
 
 
Hösten var här och Elinor och jag överraskade Linette när hon fyllde arton, det blev mer olika festligheter och så den absoluta höjdpunkten på hela året, jag träffa min Anton ♥♥
 
 
 
 
 
Året 2014 blev nog ett riktigt riktigt härligt år och kan gott ana att 2015 kommer bli ännu bättre!!
Bland annat eftersom jag fyller 18 om 2 månader och så vet jag redan massa skojj jag och mina nära planerar! 
 
Ha en riktigt bra fortsättning på det nya året alla!! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback